מי אנחנו
ומה אנחנו מציעים
מי אנחנו
ומה אנחנו מציעים
ישראלי הראל
שרי ישראלי (SIPR) וינון הראל (הראל מורדי) מודיעים על מיזוג משרדי יחסי הציבור שבבעלותם, ומשיקים את המשרד המשותף החדש synergy, המתמחה בייעוץ תקשורתי אסטרטגי, יחסי ציבור וניהול משברים.
המהלך החדש מהווה מכפלת כוח וישלב שנים של ניסיון בניהול וליווי תקשורתי אל מול חברות מקומיות ובינלאומיות המובילות במשק.
בין לקוחות המשרד החדש נמנים: פלאפון, yes, קבוצת פוקס ויזל, קבוצת מאיר, מועדון "חבר", חברת קווים, איגוד רשתות האופנה והמסחר, ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, Nike, הקרן לירושלים, גינדיTLV , דיזנגוף סנטר, קרביץ, מצמן את מרוץ, Burger King, rebar, קבוצת פאסטל ובתחום התרבות: ריטה, עידן עמדי, אתניקס, ד"ר אייל דורון, נשף רוק של אביב גפן ועוד.
המיזוג יעניק ללקוחות המשרד גישה ישירה למובילי דעה, גופים עסקיים ולבמות התקשורתיות המרכזיות בישראל, במטרה לבנות ולבסס חברות, מותגים ודמויות מובילות. כמו כן, ייהנו הלקוחות מערך מוסף משמעותי של ראייה אסטרטגית רחבה, ידע מעמיק, לצד קשרים ענפים בתחומים מגוונים כמו כלכלה, שיווק וצרכנות, טכנולוגיה ותקשורת, מאבקים ציבוריים, רכב ותחבורה, אופנה, תרבות, תיירות וקולינריה.
"מיזוג בין המשרדים ייצר סינרגיה משלימה בין תתי ההתמחות השונים, תוך חיבור מגוון עולמות תוכן ובניית מודל תקשורתי חדש", מוסרת שרי ישראלי, בעלים משותף.
"אנחנו יושבים על האסטרטגיה וגם על הנרטיב, מצד אחד כלים אסטרטגיים ברורים וחדים להשגת המטרות במקצוענות בלתי מתפשרת, אבל תמיד עם חשיבה יצירתית וטוויסט בעלילה", מוסר ינון הראל, בעלים משותף.


החל מהתווית האסטרטגיה התקשורתית, יישום האסטרטגיה וליווי תקשורתי ועד גזירת הצעדים האופרטיביים על בסיס האסטרטגיה.
ייזום פעילויות תקשורתיות, יצירת בידול ובולטות תקשורתית, ניהול מערך הדוברות, חשיפה תקשורתית אפקטיבית ומסיבות עיתונאים והשקות.
במשרד מחלקת דיגיטל וסושיאל שמלווה את לקוחותינו החל משלב הקמת מערך דיגיטל וסושיאל וניהולו ועד קמפיינים דיגיטליים ופילוח שווקים וקהלי יעד ממוקדים.
המשרד מתמחה בניהול משברים הכולל: ניהול תקשורתי מקיף, חיזוי משברים והיערכות טרם התפרצותם, הכנת תוכנית חירום וצמצום נזקים בטווח המיידי.
המשרד פועל עבור לקוחותיו ביצירת שינוי תדמיתי ובטיפול באירועי משבר נקודתיים ובמשברים פנים-ארגוניים, על ידי תכנון, גיבוש ויישום בפועל של אסטרטגיית הסברה תקשורתית.
מחלקת תוכן שיווקי כוללת מערך תכנים שיווקיים המעניקים ערך מוסף ללקוח, יצירת חיבור והזדהות עם המותג, מאמרים, כתבות וניו מדיה.