מי אנחנו
ומה אנחנו מציעים
מי אנחנו
ומה אנחנו מציעים
חברת synergy, בהובלתם של שרי ישראלי וינון הראל, נולדה מתוך תשוקה אמיתית לתקשורת, אנשים, ומותגים. החברה ניצבת בחזית הייעוץ התקשורתי בישראל ומזוהה כאחת החברות החדשניות, המובילות והמשפיעות בענף האסטרטגיה ויחסי הציבור, עם ניסיון עשיר ונוכחות בולטת בזירת התקשורת הכלכלית, העסקית והתרבותית. אנחנו כאן כדי לספר את הסיפור שלכם לעולם ולקהלי היעד הרלוונטיים בדיוק, בעוצמה ובכנות.
מה אנחנו עושים?
אנחנו מתמחים בבניית אסטרטגיה ונרטיב מדויק ומנצח וביצירת תקשורת אפקטיבית שמשיגה תוצאות. בין אם אתם תאגיד ענק, סטארט-אפ בתחילת הדרך, מותג מקומי או בינלאומי אנחנו נבנה יחד את המהלך התקשורתי שיעשה את ההבדל.
השירותים שלנו כוללים:
- יחסי ציבור אסטרטגיים
- ניהול משברים ותדמית
- תקשורת תאגידית
- בניית תוכן ונרטיב
- שיתופי פעולה עם מובילי דעת קהל
- הפקה וניהול אירועי מדיה
איך זה עובד?
אנחנו מאמינים בשיתוף פעולה אמיתי, בהתאמה אישית ובגישה אנושית, כשהלקוח הוא שותף לדרך. אנו ננתח יחד את היעדים, נבין את הקהל ונעצב קמפיינים שמייצרים נראות, מעורבות והשפעה אמיתית.
למה אנחנו?
✔ חדשנות, יצירתיות ודיוק תקשורתי
✔ הבנה עמוקה של המדיה הישראלית והבינלאומית
✔ ליווי אישי וצמוד של צוות בכיר
✔ אווירה משפחתית ותומכת – גם ללקוחות וגם לצוות
שרי ישראלי (sipr)
בוגרת עולם התקשורת, עם ניסיון בעבודה מול גופי מדיה, לקוחות עסקיים, מוסדות ציבוריים ודמויות ציבוריות. מביאה איתה יכולת חדה לדיוק מסרים והבנה מעמיקה של נוף התקשורת בישראל.
ינון הראל (הראל מורדי)
מומחה לתקשורת אסטרטגית, ניהול משברים ודוברות. עם רקע עשיר במגזר העסקי והציבורי, יודע לתרגם צורך מורכב לתוכנית תקשורתית ברורה ויעילה.
החל מהתווית האסטרטגיה התקשורתית, יישום האסטרטגיה וליווי תקשורתי ועד גזירת הצעדים האופרטיביים על בסיס האסטרטגיה.
ייזום פעילויות תקשורתיות, יצירת בידול ובולטות תקשורתית, ניהול מערך הדוברות, חשיפה תקשורתית אפקטיבית ומסיבות עיתונאים והשקות.
במשרד מחלקת דיגיטל וסושיאל שמלווה את לקוחותינו החל משלב הקמת מערך דיגיטל וסושיאל וניהולו ועד קמפיינים דיגיטליים ופילוח שווקים וקהלי יעד ממוקדים.
המשרד מתמחה בניהול משברים הכולל: ניהול תקשורתי מקיף, חיזוי משברים והיערכות טרם התפרצותם, הכנת תוכנית חירום וצמצום נזקים בטווח המיידי.
המשרד פועל עבור לקוחותיו ביצירת שינוי תדמיתי ובטיפול באירועי משבר נקודתיים ובמשברים פנים-ארגוניים, על ידי תכנון, גיבוש ויישום בפועל של אסטרטגיית הסברה תקשורתית.
מחלקת תוכן שיווקי כוללת מערך תכנים שיווקיים המעניקים ערך מוסף ללקוח, יצירת חיבור והזדהות עם המותג, מאמרים, כתבות וניו מדיה.